jag älskar den här mannen

image799
jag skulle kunna skriva miljoner rader blogg om hur mycket jag älskar Losa. men det känns lite fjortis.
fast. ÅHHHHHHH VAD JAG ÄLSKAR HONOM!

han är min enda kärlek. för hans skull skulle jag till och med kunna börja kalla honom älskling, trots att det är det mest tacky jag vet.

om man fick ligga med någons röst, så skulle jag välja Losas. den är så ungdomlig, pojkaktig, ren och HET.
förlåt för att jag överdriver nu, men mina känslor är starka. förlåt än en gång.

LOSA BE MINE!

Kommentarer
Postat av: Mademoiselle B

Vem är han? Vad har han gjort? Han ser ut som någon gammal svårmodig författare, typ Kafka eller någon tycker jag:P

Postat av: Magz

haha. ja du, det är en bosnisk fin man som spelar i ett band som heter Plavi Orkestar, dvs den blå orkestern. fast på bilden är han mycket ung, nu är han lite äldre.
men het är han. och mystisk.

2007-09-02 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0