- ...to ti je 2 markice

sa. da sitter jag har igen. jag kan inte riktigt bestamma mig hur och vilka bokstaver jag ska anvanda mig av. ska jag vara korrekt och skriva utan prickar eller skriva inkorrekt-blattesprak-talsprak?

det ar nog lettare att blanda.

jag vet inte var jag ska borja. det ar alldeles for monga grejer som har hant och som hander do och do. jag sitter i varje fall vid en nagarlunda snabb data som inte loser sig for ofta och dar internet har en tendens att vara snabb ibland, men det beror nog mest pa att jag sitter har med fem snubbar, dar alla spelar CS och ingen surfar.

utanfor hor man tutande. om det inte ar ambulansen eller polisen som tutar har so ar det svatovi. och hur fasen forklara man svatovi po svenska? en hog med bilar som tutar efftersom nagan gifter sig. och brudparet sitter i en av bilarna. och det ar ju lordag idag, och da passar man po att gifta sig.

ikvall ar det party i dolce och jag kommer sakna mina tva bruds. ingen att partaja med po tjejvis forutom snubbsen. men dom duger. ska inte klaga.

den har sommaren vet jag inte om jag har sovit normalt en enda natt. jag brukar oftast vakna vid 12 for att sedan sticka ner till stan, stanna dar i en evighet, gar sedan hem, byter om och sticker ner till stan igen. stannar dar i ytterligare en evighet, festar hit och dit, sedan drar sig alla till dedic och hans hus och sitter dar till gryiningen. sedan slapar jag mig hem igen. och sa gar det runt, runt, runt.
sa har det varit varenda dag sedan jag kom hit. undantaget var væl igar da jag var hemma vid tolv. detta pa grund av regnet som oste ner.

jag var dygnsur.

helst av allt onskar jag nu att jag hade med mig sladden till kameran eller mobilen sa att jag kunde fora over lite bilder so att ni for se paradiset. jajce ar underbart. jag vet inte hur manga turister jag har stott pa. for det mesta tyskar. och vi hade aven en schvabo som hangde konstant med oss. supersot kille som reste runt i hela bosnien.

det har varit manga flummkvallar, och flumdagar. det har inte varit tillræckligt fint vader for att hanga pa brana och bada, men snart aker jag anda till makarska och stannar dar med familjen en vecka eller so.

tydligen ar det fint vader uppe i sverige. lucky bitches. jag antar att det kommer att halla i sig i nagra dagar till eftersom det kommer att vara regnigt de kommande dagarna i bosnien. och ar det fint vader i bosnien sa ar det fult vader i sverige, och tvartom.

och nu kor svatovi forbi igen. vet inte om det ar samma som innan, eller om det rent av ar tva giftermal pa g idag.
men a andra sidan sa ar det ju lordag.

au revoir bitches.
cmokic

Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

Hej draga allt bra med dig? När kommer du?
Dags att komma hem nu tycker jag hehehe
Puss puss!

2007-08-13 @ 18:12:21
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: nicole

Kära Haggan. Nu får du fan ta å komma hem. Å jag kräver att du kommer å bor åtminstone en helg hos mig innan vi åker, så jag hinner vänja mig vid dig igen;) De frågar efter dig på ABh oxå, vill att du ska komma å jobba. Ring mig så fort du sätter fötterna på svensk mark. Miss u a lot. Puss

2007-08-16 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0