@ work

jag är meganojjig. upptäckte nu att det fanns fler kameror här inne än vad jag trodde. jag har en bakom och en snett framför mig. jag var tvungen att skyla hela tangentbordet för att kunna skriva lösenordet så att tråke inte spanar ihjäl sig.

och det är inte så att jag göra megaskumma grejer när jag vet att inte nån ser mig, men herregud, klart man står här bakom disken och ser ut som ett fån, man gör fula miner omedvetet, rättar till byxorna och sånt.

nu kommer drt folk.


ok nu är det bara 20 min kvar.

Kommentarer
Postat av: Adisa

hahaha sluta peta näsan magda det kan fångas med på bild hehhehe

2007-04-24 @ 15:47:09
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Anonym

blöööööööööööööööööööööööögg. Jag har bloggat ihjäl mig.

2007-04-24 @ 17:28:09
URL: http://nicolinas.blogg.se
Postat av: magz

haha ja, jag måste nog sluta med såna obsceniteter. det passar sig inte!

2007-04-24 @ 20:37:41
Postat av: Anonym

KO radi neboji se gladi!

2007-04-24 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0