uppsatsen är en nersats

uppsatsskrivande i datasalen. det är rätt bekvämt här nere. sitter här med äpplen, äcklig choklad och nötter. och böcker. och nicole. och en skabbig snubbe med långt hår som får mig att vilja ta till en häcksax och klippa av det han har på huvdet.

suck. och lite hungrig är jag. imorrn är det en liten delinlämning på uppsatsen och vi sitter här och skriver på. duktigt. suttit här sen 12.

universitete är slappare än vad gymnasiet var, men när man väl måste göra något på universitet så är det lika jobbigt som att sitta med ett nationellt prov i matte. döjobbigt med andra ord.

 


Kommentarer
Postat av: jag heter nermin

jo tänkte bara säga att nationella prov i matte var rätt roliga...men jag vet inte jag e väl rätt konstig ...

2007-04-18 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0