trött på alla babys och älsklingar

det är tröttsamt att läsa alla bloggar som, istället för att säga Sten eller Adam, ALLTID skriver baby eller älskling.
jag och baby; jag och älsklingen ska blabla whatever.

det har blivit ett så oerhört fjantigt modeord, och alla bloggar jag råkar komma in på som har en pojkvän benämner dom vid det jag nämnde innan. det kanske är någon hemlig klubb som cirkulerar här i bloggvärlden, där alla kallar sina boyfriends för "söta" saker. ja ja. tack och lov så tillhör man inte den skaran.

jag är inte bitter. det är det sista jag är typ. men låt de riktiga babysarna få ha sitt baby, och inte de stora männen. det är INTE gulligt.

113361-372
nu undrar ni säkert varför johnny är här? det är bara att undra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0