stortorget är mysigt

i lördags hjälpte jag, robban och micke nicole att flytta till en ny korre. vi tyckte det var skönt att killarna kunnde bära de tyngsta grejerna och de tyckte väl att det var sjyst att få styla lite med sinamuskler. hehe.

sedan drog vi ner till stan och käkade donkenglass på stortoget. och det var härligt. det här är det jag har sett fram emot i ett halvår typ. vi spanade efter människor också, och den enda igänkänningsbara människan vi såg var den sexige herkules-bartender. även om han körde någon slacker-stil så var han rätt ok enligt mig, men inte enligt nicole. så därför försöker vi låtsas att vi inte har sett honom och behåller den sexiga bilden av honom.

jag drog sen till ag:s och köpte en blomma.

     
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

a ja dobri cvika!

2007-04-02 @ 12:41:49
Postat av: magz

eller hur.

2007-04-02 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0