stortorget är bäst

måste verkligen börja gå och göra mig i ordning. har lite bråttom. vi ska på förfest hos emanuel, eller hans korre på ulrikedal, har en dålig känsla av att leo kommer att vänta på mig. haha. nä men back to det som jag snabbt vill blogga om.

idag var det meningen att vi skulle sitta med uppsatserna. men precis som gångerna innan, så slutar vi på stortorget. och jag kan inte finna ord över hur mkt jag älskar det torget. haha. alla människor som sitter där, alla som vi spanar på, allt som händer där. herregud vad mysigt. idag satt vi väl från ett till halv sex typ. underbart!

det var många som hängde där, bla josef och tunnisen. leo kom förbi en sväng och så lämnade vi vår favvospanbänk. det var lite svårt, men glass locckade, och så blev det donkenglass.

sen körde leo bort oss för att han ville umgås med sin polare. och jag och nicole satt kvar sen på en annan bänk och bara njöt.

hoppas alla njöt av solen idag. den är ju för härligt. ÄLSKAAAAAAAAAAAA!

     
nicole låser upp barb, vid SOL - vi två på favvobänken - dom proppar sig med glass  

       
favvopose på botulf - lite konstig eftersom solen strålar - span efter josef


älskade torg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jags er ju för rolig ut. Ingen vidare fotoquenik människa men va gör det när solen skiner. Hahhaa. Puuuuuusss

2007-04-13 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0