så här vet jag det iaf

hurra. mina fräknar är här. jag älskar min fräknar, blir alltid lite prickig på näsan när det är soligt ute. fast jag är inte som pappa. han blir verkligen megabrunn i ansiktet för att han antagligen har för mycket pigment i fejset, medan kroppen är vit. så det ut som att han bär på ett brunt klot istället för ett huvud. haha. vi brukar mobba honom för det. sån familjemobbing.

det är en låt som påminner mig så mycket om pappa. den där balasevics drago mi je zbog mog starog, bara för att han sa att det påminde honom om deda, så nu påminner den mig om pappa. den låten går så där i arv eller nått.
dom kommer förmodligen till mig på lördag. och det ska bli kul. dom är bäst.

sooooooooooooooooooooooooooommmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0