postorder är bara skit

allstå jag fattar inte varför alla hyllar postorderköp, det är ju fasen propaganda som sprids. och jag tror på alla modebloggare. som ljuger. företagen pröjsar dom säkert för att lägga in retuscherade bilder på klädesplagg som inte ens liknar det man sedan får i paketet.

sista gången jag beställde något var för fyra år sedan och det var från la redoute, ett par ballerinor i skinn, som håller än, men det är det enda. och det här är sista gången jag beställer något alls. bara massa ljug. dessutom har ju alla klädesplagg sjukt tunna tyger.

jag fick mitt ellospaket idag. tre klänningar, varav en var bra, tunn som fan, men snygg. de andra två ska jag sy om. jag och mitt sy-kit är bästa polare.

nä nu tycker jag att vi alla ropar högt: BUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Kommentarer
Postat av: Adisa

BUUUUUUUUUUUU

2007-04-26 @ 03:36:00
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: magz

TACK. äntligen någon.

2007-04-26 @ 11:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0