nostalgitripp med pannika

idag var jag med annika en stund. vi gick runt på vildanden och letade efter invanders. ett trevligt intresse som låter helt konstig men så är det. läste dom där listorna som finns utanför varje hus. och vi hittade han ismar som jag hade träffat på herkan i fredags.

vi satt på bussbänken och snackade. och härligt var det. mindes alla goda och onda stunder hos gun & bertil. fattar inte att vi kunde bo så skabbigt och trångt som vi bodde. men så hade vi det mysigt också. jag och min pannika. haha.

vi var som ett jäkla par, bodde tillsammans, käkade ofta tillsammans, kollade på idol, sex inspectors och nanny. och så tvättade vi tillsammans, handlade åt varandra och delade på städningen. och jag sov över hos annika i hennes rum, och hon brukade väcka mig på morgonen rätt ofta genom att hoppa på mig eller spela nån kass musik hon hade på mobilen.
sedan kom våren och vi började promenera långa rundor. och varje gång annika skulle ut kom hon in till mig så att jag skulle kolla hennes kläder och hon skulle låna min helfigursspegel.

vi hann både med en inflyttnings- och utflyttningsfest. båda roliga haha. förberedelserna var nog roligast.
när vi skulle ha inflyttningsfest cyklade vi upp till netto som ligger helt åt helvete och massor med backar. prackade på oss chips och drickor och snodde den gula nettokorgen som fick duga som cykelkorg. haha. vi skrattade som idioter och korgen låg länge hos oss, men annika hade dåligt samvete så hon lämnade tillbaka den. haha.

ja ja. man måste fasen nästan bo med någon så som vi gjorde. jag tror man lär sig asmycket. det är inte samma sak som att bo hemma med sin familj. och många gånger undrade jag hur fasen man skulle klara av att bo med någon i framtiden. och jag har fortfarande inget svar haha. men kul är det.

  
inflyttningsfest och utflyttningsfest
kärlek åt oss två

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du det är bara vänja dig. Om vi åker iväg så kommer du inte bli av me mig!

2007-04-16 @ 10:31:27
Postat av: PANNIKA

hahahaha du är för härlig Magz... jag svarade lite på det du skrev på min blogg då så klart.. Tankar som dök upp när jag läste ditt hehehe Men det jag skriver är skruvat så ingen fattar mitt babbel hahaha

2007-04-16 @ 19:11:51
URL: http://dissadnr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0