nån i stugan?

jag hade en dröm igår som var lite äcklig.

jag drömde att jag vaknade i drömmen av att ringklockan ringde, men jag orkade inte gå upp för att öppna. så istället gick jag in på toan, samtidigt som det ringde på rätt länge. och medan jag borstar tänderna hör jag hur ytterdörren öppnas. jag blir lite rädd, och av någon anledning har jag ett kikhål på toadörren som jag tittar ut genom, och in genom dörren kommer hasse (min vaktmästare)!

han går runt lite i lägenheten och tittar sig omkring, och jag blir lite äcklad och går ut genom toadörren och frågar honom vad fasen han håller på med. och han säger inget. tittar bara ner skamset och går ut.

och det var en så äcklig känsla när jag vaknade, lite som då för länge sedan. fy. äckligt.

och tydligen så är inte hasse bovärd längre, det är nån annan. lika bra kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blöööööööööööööööööög

2007-04-12 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0