Lunds stadspark

idag var det att gå upp tidigt och sticka till parken. det var KNÖKFULLT. jag har aldrig varit med om att se så många människor samtidigt, folk trampar på varandra, sitter överallt, ja det är mycket folk helt enkelt. det här året hade vi tur med vädret iaf haha, det regnade som fasen förra året och var äckligt. nu var det torrt.

jag och nicole var som värta pensionärerna och satt på trappan vid fontänen och käkade kycklingsallad, vi hade den bästa utsikten och spanade ögonen ur oss. det är så jäkla skoj att titta på människor och jag med mitt megaminne kommer ihåg alla människor jag har sett innan.

sen kom jon och micke och vi var med dom en stund innan vi stack. nicole skulle på champangne-galopp (chalampang-galopp haha) och jag är hemma och ska sova en stund och så ska vi festa ikväll.wihuu.

      
på väg till stadsparken- och nicole ryckte till så hennes andra ansiktshalva kom inte med - sallad
 
  
hejaklack - den mindre tätbefolkade delen av parken - flumm - micke är på g
    
 
omplåstrad gympasko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0