kebab i kebabförorten

 idag käkade vi keeebab på torget. det är där det händer. där man träffar på folk man inte vill träffa. nicoles radar arbetade för fullt idag och av alla tusen människor så är det trump hon ser. trevligt. sådär. han plingade iväg ett sms också. fast det var nog lite gulligt faktiskt. men icke sa nicke, inget mer där.

även nicoles tankeversamhet var het idag. hon hade lite förslag om vi skulle ta och hyra en bänk på torget där. åtminstone fram till sommarlovet. en fin fin ide.
och så måste vi nog öppna upp ett  "torg-konto" för alla maträtter vi tänker käka där. en massa glass och kebab.


we come in peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja min hjärna jobbar aktivt när det är sol. Även min radarsyn blir bättre me hjälp av min supermanbrillor. Å dessutom ser jag ju bara snygga killar, Trump är alltså me i mitt sökfält. haha. Puss!

2007-04-02 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0