kärlek

jag tänker inte skriva att jag är trött, men jag är TRÖTT. haha. ok, kunde inte låta bli.

degade idag på torget med nicole efter jobbet. vi såg tunnisen. han är så tunn så han inte ens syns i profil. nä men. HEEEEEEEEEEEEEERK ikväll. jag är megapepp.

nä men hur som helst. jag letade efter högklackade pumps idag på nova. OCH jag hittade ett par PERFEKTA, nu överdriver jag inte, dom var perfekta. det enda som inte var perfekt var priset, 800 kr. men ni vet när det känns sådär helt rätt på foten, när dom inte verkar skava, när man kan gå i dom trots att klacken är någonstans på 8 cm. suck. jag är kär, har aldrig varit mer kär.

annars är det bara en massa hooker-shoes ute. jag har lite svårt för dom. känns väldigt 90tal och marknad. haha. sån bonnemarknad. fy.

jag ska nog köpa dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Madrid. Det är det enda jag säger och är det enda jag skulle säga till dig när du ville köpa nåt? Remember;)

2007-04-27 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0