jag och mina två kompisar

mina naglar är helt åt helvete. det här är första veckan, jag varken ljuger eller överdriver, men iaf, första veckan på 2,5 år som jag är utan nagellack. det är faktiskt rätt helt jäkla sjukt att det är så.

men det är typ inget jämfört med annika, hon har haft nagellack sen nian eller nått. och hon är 22 bast. det är min och hennes favvoämne, förutom skitsnacket, men vi klarar inte av att se våra naglar utan nagellack.

och naglarna skabbar ner sig så lätt när dom inte är ordenligt lackade och så. och det är ju det bäst-bästa tipset om man vill ha långa naglar, att lacka dom kontant och hålla dom fina, då vill man inte sabba dom.

så ikväll blir det manikyrkväll med ben&jerry.
så gott. jag var tvungen att gå in på 7eleven och köpa glassen. kmä. dyrt som fan. men värt det.

113361-326

Kommentarer
Postat av: adisa

den e dyr som faaan men jag älskar ben&jerry glassen :D

2007-04-06 @ 01:11:31
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0