ingen mona-lisa, utan så mycket bättre

jag kan INTE slå hans leende ur mitt huvud.

ni vet när någon har ett så smittande leende, som gör att man själv bara ler hela tiden, som är så sött att man smälter. man måste träffa någon med den typen av leende, eller ha träffat, för att förstå vad jag snackar om.

när alla säger att man måste besöka eiffeltornet i paris, eller pyramiderna i egypten, eller dyka i nått hav, eller åka till månen eller whatever som alla menar att man "måste" någon gång i sitt liv, så menar jag att man måste träffa någon som har det där leendet som trollförbinder dig totalt. och gör man inte det är man förlorad.

image386
mona lisa,släng dig i väggen

Kommentarer
Postat av: n

du är knäpp. Det får inte bli sån besatthet bara. Det är bara tänder å läppar å leende å aaaaaaaaaah. Ja du jag vet va du menar.

2007-04-21 @ 23:43:09
Postat av: magz

haha.. mmmmmmm. suck.

2007-04-22 @ 00:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0