idag ser det ut så här

jag tror att de flesta inlägg jag skriver kommer att börja med "vilken underbar dag de är idag!". ville väl egentligen börja det här inlägget så här också, men a.

sitter här nere i datasalen, måste skriva ut en massa papper, sedan ska jag ner på stan och kolla läget. när man sitter här nere i datasalen så är det så lätt att man glömmer bort världen utanför, man har liksom ingen riktig koll på vad som händer. dessutom tror man så lätt att det är fult väder ute. det är grått här nere i den här källaren, men det är ändå mysigt. fast på vintern.

det sitter en snubbe här som påminner mig om en snubbe som gick i mp2:an när vi gick i trean.

jepp. dags att vandra vidare. puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0