högklackat är inte idealet

gick runt runt i mina espadrille. imorrn ska det tydligen vara dåligt väder, men jag tänkte köra på dom iaf.

jag önskar jag vore lite som jag var innan. när jag var 15 bast trippade jag runt i högklackade stövlar och sandaler jämt. fattar inte riktigt att jag orkade. min pappa tjatade alltid om att jag såg äldre ut än vad som var bra för mig. lång historia, men om vi säger så här, det fanns många äckelgubbar på de fester (bosanske feste haha) vi hängde på.

sedan blev jag bekväm av mig och går bara runt i converse och låga skor. fast nu är jag såååå inne på att köpa nya pumps. vilket jag nog måste göra om jag ska känna mig sexig någon gång. inte för att jag är despo, men högklackat är sexigt.


Kommentarer
Postat av: A

despo

2007-04-16 @ 23:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0