herk the perk

varje gång kvällen har tillbringats på på herkan kommer rubriken vara likadan. haha.

nåja. kvällen började iaf på emanules korre på ulrikedal. trevlig korre, mycket folk och jämn fördelning mellan tjejer och killar. det är faktiskt viktigt. så där tillbringade vi några timmar och efter att jag hade supit ner mig på sockerdricka cyklade jag, nicole, leo och micke till herkan, senare kom även jon.

en snubbe kom fram och undrade om vi var bosnier. och eftersom jag har flera olika smeknamn, många som inte ens är anständiga för en sån här snäll tjej som jag är, så vore det inte mer än rätt att nicole har flera olika nationaliteter. hon har tagits för att vara allt förutom svensk, och den senaste i raden; bosnier. bra jobbat nicole! hon är mångkulturell.
nåja, han var också bosnier och är min granne nästan. det var lite kul att jag och adisa hade snackat om att vi knappt känner några bosnier och så träffar hon en och dagen efter träffar jag en. haha. lite kul. kanske inte för er.

det var inte så knökfullt på herkan som det brukar vara. rätt skönt att kunna röra sig och inte slibba fast sig vid varenda människa. skitkul kväll tycker JAG iaf.

      
min cykelkompis och jag - pet i ögonen - lite sned pose, men vafasen

       
stirr i kameran - micke kör inte sin gangsterpose - kokkobängbäng ögon we know, försöker hålla oss pigga

    
leo är brun och även jag och N har fått lite färg, jag är mest röd haha.

Kommentarer
Postat av: amanda

meh. är nicole svensk då? det är ju inte ett så svenskt namn. hm. puss

2007-04-15 @ 08:48:10
Postat av: Anonym

Magda, dali si ti to pri kahvi?

2007-04-15 @ 14:59:35
Postat av: n

Jag är svensk! Har bara päron som tycker om exotiska namn!

2007-04-16 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0