grönt på sin höjd

det var ju sjukt varmt idag. värsta medelhavstemperaturerna, inte för att jag riktigt vet var dom brukar ligga på, men det känns rätt att säga det.

ibland kändes det som att man smälte in i bänken. vem som mer skulle ha smält in i den gröna bänken är trump. allstå tänk er illgrön färg, chockgrön, gräsgrön, grön-grön, whatever den nyansen kallas, och tänk er en trenchcoat. HAHA. ibland undrar man seriöst om den snubben har tillfällig färgblindhet, för det där såg inte normalt ut.

jag tror t.o.m folk från flygplanshöjd hade kunnat peka ut honom där han gick på the torg.

och alla tjejers nya accessoar måste vara plåsterpaketen. varannan tjej satt idag och plåstrade om fötterna. vi också.

och lund hade finbesök idag. drottning silvia tog en tur genom stan. det var lite spännande. jag stod som ett fån utanför grand hotel och väntade med många andra. jag var inte det enda fanet. och det blev en liten snabbbild. det kanske syns att det är hon.

  
fans - silvanbygg

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååååååh vikken snygg design! Måtte säga att jag älskar din blogg... Du behöver inte ens svara, men om du har tid och lust så får du hur gärna som helst gö en åt mig! Din blogg e älskevärd!

Mejl: [email protected]

Tack för att din blogg finns

2007-04-26 @ 18:17:10
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se
Postat av: magz

oj, värsta komplimangen, såvida det inte är spam haha.

gött. jag tar åt mig iaf och blir glad :)

2007-04-26 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0