förvirringen är total

nu är jag uppe mitt i allt krångel. hm. haha. eller krångel och krångel. efter att ha betalat min hyra har jag 600 kr kvar på kontot. hur hänger detta ihop? fick jag aslite i csn den här gången eller är något fel?

och så lite krångel med bokningarna av vandrarhem i madrid. hur tänker man när man bokar? om man kommer mitt i natten ska man då betala för "dagen" innan, fastän man inte använder rummet dagen innan och bara ska sova på natten? ja krångel. nu har vi bokat nått vandrarhem iaf haha. sen om vi får sova i resväskan och på flygplatsen natten vi anländer till madrid återstår att se. haha. spännande lär det bli i alla fall.

image391

Kommentarer
Postat av: Annika

men gumman lilla.. klart du måste boka dagen innan!
hahahahhaha

2007-04-25 @ 23:43:08
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: magz

haha. ja nu kommer folk skratta gott åt oss :)

2007-04-26 @ 00:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0