fler tröjor

jag hittade flera roliga tröjor och t-shirts. vissa har jag haft med mig hemifrån när jag flyttade bara för att jag ville ha med mig dom, fast vissa av dom  passar inte ens längre.

      
t-shirten jag och nicole fick då vi jobbade under karnevalen förra året, den hade jag på mig många gånger förra året haha - avslutningströjan från gymnasiet - grynet tröjan - en tröja som jag fick i födelsedagspresent av ajdin, det är ett litet äpple i hörnet och det står "crvena jabuka"


   
och så baksidan, haha. gulligt - min älskade BHUF tröja, dom mest galna mötena jag och irma har varit på, åhus, gbg och flera andra städer, galna hotellfester och "Musa, nesto mi je ovo meso zilavo" HAHA - och min och irmas dino merlin konsert tröja från -04 haha. det var galet och Dino pekade på oss från scenen och sa "är den till mig?"
haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

merlintröjan hade du förra valborg:D

2007-04-29 @ 22:33:12
Postat av: haggan

jaaaa och imorrn vet jag inte vad jag ska ha på mig haha

2007-04-29 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0