direkt från torget

jag borde bli stortorgets officiella korrespondent, kommer med dagliga uppdateringar om vad som händer på torget.

idag var det afrikansk dans på torget. såg rätt spännande ut. kom att tänka på när erika från kyckliingryd alltid snackade om afrikansk dans.

det var inte så mkt span idag. mest familjer ute. josef syntes dock; en yngling, lammkött, kalla det vad ni vill. tunnisen syntes inte till, det var en hård arbetsdag igår. och så naturligtvis trump. jag stör mig lite på hans gångstil, sådär nonchig och slapp. och sedan cyklade nicole hem och jag satt kvar på bänken.

jag tycker att jag låter asmesig (har inte kommit över mes-stadiet än) när jag säger att jag verkligen njuter av det här vädret. jag är så jäkla tacksam, vet dock inte riktigt vem jag ska tacka för vädret. allt är så underbart. så verkligen underbart, utan att jag överdriver. fick flera iii-ryck idag. sedan promenerade jag hem hela vägen och till ica. så mycket folk och så mycket sol. jag är helt överlycklig!

     
afrikansk dans på g - vi på vår bänk - och sötis

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bord efan ha komplex för mina överarmar. Som värsta fettot ju. Men det skiter jag i! hahaha

2007-04-15 @ 00:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0