crvena jabuka

jag håller på och rensar i garderoben. det finns sjukt mycket kläder jag inte använder. och har jag sorterat linnena i färgskala. haha. och hittat alla klänningar och sånt. jag blir så glad när jag ser alla sommarkläder. man är ju så mycket snyggare på sommaren.

men så hittade jag min älsklingströja, en tröja som är så jäkla starkt förknippat med så mycket. jag och irma gjorde våra egna konserttröjor till CJ konserten. iiiiiiiiiiii. jag kommer aldrig glömma när vi gjorde dom, hur vi satt hemma hos oss och målade och var helt iiiii:iga för vi längtade så mycket.
och efter konserten fick vi komma in backstage där Zera och gänget skrev autografer. haha. aaaaaaaaah!!!!!!

  
crvena jabuka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0