balkanparty

ja som sagt, nu är jag lite lugnare haha. jag var duktig och tog mig till malmö och på stationen blev jag upphämtad av mirza och senad. var lite förvånad att senad hade körkort haha. jag mobbade honom och han mobbade mig.

och vid bakside ingången vem står inte där om inte trump. aah. haha. det var lite roligt. båda var nog lite övveraskade, fast han mer, jag visste ju att de skulle spela. och han var duktig på sin lilla trumma.

och vilket ös det var! AAAAH! det var nog överlag mest svenskar, men även många invanders, några jajcani. skoj. tre band spelade; caraband, hojfen balagan och tummel. herregud vilka proffs alla var. kvällen var obeskrivligt bra! vi dansade som idioter och kläderna var som våta trasor som lätt kunde ha kramats ur, lite discusting haha, men vem bryr sig. 

paaaaaaaaaarty. jag vill ha mer av sånt här!!

      
zamir & fishie - carabanda på scenen - vi tre

      
tummel - hojfen på scen - heta pojkar går av scenen

       
åtminsone nån som posar - "and he is enjoying it" (fishie hittade på den bildtexten, inte jag) - och det coola akvariet

och tummel här som spelar, kass kvalite för kameran är lite kokko, men skitsamma
 

hojfen spelar
 

det här är ett klipp från innan, men jag tog det eftersom det var det bästa, och jag var upptagen med att festa så jag spelade aldrig in favoriten.

Kommentarer
Postat av: Mirza

A men världens bäääääästaaa feeeeest
inga spoilers alls :D I LAAAJK

2007-04-25 @ 22:04:08
Postat av: magz

hahah jeeeeeeeeeeeeeeeeeah. i opet cemo!

2007-04-26 @ 00:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0