att tala är guld, att tiga är bajs

ja trevlig dag på jobbet. speciellt när det kom in folk och snackade. det är så befriande att bara PRATA. på tal om prat så var Tråke mer kommunikativ än vanligt. så här såg faktiskt konversationen idag

Jag: Hej hej. skoj att jobba lite idag.
Tråke: ja, jag förstår det...
Jag: hur är det med dig då?
Tråke: ...jo det är bra...

TYSTNAD
.................................

TYSTNAD (jag tänkte fasen inte säga något, men det var så uppenbart att konversationen inte var slut)

Tråke: själv då? allt bra och så?
Jag: (ja men hallå blixten) det är bra.
Tråke: ...mm.

och så gick han. för att spana in mina grimaser i sin fula webcam säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0