ååååh

JAG ÄR SUR.

jag är sur och trött och irriterad. ingen skulle vilja umgås med mig nu. fan jävla pissdag.

jag är lite småosams med min mamma och delvis pappa. och tydlligen påverkar det mig väldigt mycket. och medan jag ältar det med några personer, så klarar jag inte av om någon sympatiserar med mig och ifrågasätter mina päron, men inte heller om någon sympatiserar med dom, för jag har också DELVIS rätt. nä. mina päron är ett känsligt ämne. 
och fasen vad jag tycker om dom. idag var jag var verkligen inte snäll. eller jag var inte så dum. jag vet inte.

men dom är söta. och jag hatar den känslan, den äckliga känslan, att jag ska behöva gå och lägga mig och sova med vetskapen om att jag är osams med dom. och så ligger jag där och gråter lite, och sedan tänker jag tänk om dom dör imorrn eller nått hemskt händer (ne daj boze) och så snyftar jag lite till.

jag ska aldrig ha barn, orka med dessa jobba känslor.

imorn ska jag bli sams med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0