sjuk

jag är så sällskapssjuk just nu. jag har käkat lite nutella mackor för att få i mig lite socker.

det är party på alla sidor om min lägenhet, Pundaren har fest, han som bor jämte mig och den andra som bor jämte mig. själv lyssnar jag på Crvena Jabuka på nästan högsta volym och tycker synd om mig själv haha. det är så skönt. så skönt.

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag älskar allt med CJ. det är så befriande att bara höra musiken och inget annat.

förresten här är min nya gardin, den gömmer sig bakom den bruna.


Kommentarer
Postat av: Nicolina

stackars dig:( Jag får dåligt samvete att jag inte kom över! Fan. Du bor ju djävulskt långt bort bara. Men imorn ska jag hålla dig sällskap å så blir det party. Perfekt! puss

2006-09-30 @ 00:49:08
Postat av: Nicolina

Bye the way gardinerna ser sjukt snygga ut. Blir ett helt annat rum. Å vilket fint bord du har;)

2006-09-30 @ 00:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0