bokrea

idag tog jag en sväng till åhlens, efter att ha suttit och skrattat med Nicole och Linda på Sol. mysigt, men sen kände jag att det var dags att åka. 

det är ju någon bokrea på åhlens, fattar inte varför dom sätter igång så tidigt. jag köpte bara två bra böcker. den ena var En riktig våldtäktsman. jag kom att tänka på Amanda, hon och jag diskuterade våldtäkter ofta. det var en bok jag velat läsa länge men alltid glömt bort den. så nu har jag den! jeeej.

den andra boken var Hjälpa, rädda, förebygga. goda råd som klarar krisen. jag har ju blivit lite extra paranoid sedan Pundaren ovanför mig somnade i duschen, så jag är väl medveten om att vad som helst kan hända nu, därför har jag införskaffat mig en riktigt bra bok ifall fall. men förhoppningsvis klarar jag mig.  

Pundaren hade i för övrigt fest igår runt tre på natten. han får ju absoluuut inte bryta sina vanor trots missödet i duschen. fyfasen.

tackade min härliga mamma som beväpnat mig med öronproppar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0