stress

jag är så stressad. mitt hår är skitigt, jag kommer inte kunna gå ut imorgon när det är så här. har petat i det flera dagar bara för att jag blir så nervig. håller på med tentan. får lite tips av micke nu, för jag har tappat tråden helt känns det som. jag är snorig, förkyld och har ont i ryggen (låter som en gamling). snart ska jag duscha och sedan fortsätta. måste ju bli färdig!
mitt huvud känns större än vad det är och mamma kommer till mig nästa helg kanske. jaaa. det enda som håller mig uppe nu iaf.

Kommentarer
Postat av: nerko

håll i hatten magdice snart är tentan klar....

2006-11-10 @ 01:34:55
Postat av: Micke

Om inte du klarar det, vem då? Keep it upp!

2006-11-10 @ 01:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0