snor

näsan rinner konstant. och det jag undrar är: hur mycket snor kan man ha i näsan egentligen? var kommer det ifrån?

jag vet, lite äcklig är jag, men det är intressant.

jag minns en gång för länge sedan när jag lurade min bror, och jag har lurat honom många gånger. en gång var när han var typ sju år och jag sa att han var adopterad, en annan gång lurade jag i honom att jag hade blivit bortrövad och att Jag egentligen är Indira, min elaka tvillingsyster. sedan har jag spelat död alldeles för många gånger och hotat med att drunkna i badkaret.
alla detta skedde efter skoltid när mamma och pappa jobbade till fyra.

mamma valde sedan att sätta oss på Fritids så att jag inte skulle hitta på för mycket dumheter.

och nu kommer jag till poängen. en gång lurade jag honom och sa att om man snyter näsan för mycket så kommer man till slut att snyta ut hjärnan för det är där allt snor finns. hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA lura små brorsor är bland det roligaste som finns. hih

2006-11-09 @ 03:14:17
URL: http://LuDaa.blogg.se
Postat av: Micke

Ha ha ha ha, visste inte att man kunde rammla av stolen, ligga på golvet och vrida sig av skratt när man är såhär trött, nu vet jag! Vilken livlig fantasi: "snyta ut hjärnan" , elak tvillingssyster, stackars barn!

2006-11-09 @ 03:14:47
Postat av: Magzi

ja vad ska man säga.. har man oturen att födas som yngst i en syskonskara får man ju ta smällen. nä. usch. elakt. hihi

2006-11-09 @ 03:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0