singelärbra

det här med att behöva försvara sitt status som singel suger. eller inte försvara, men visst känns det som att man hamnar i en försvarsposition när någon frågar en hur det går med kärleken och man känner att man måste svara jo det går sådär, jag är singel.  varför måste man hålla på och försvara sitt singelliv?

jag brukar säga att kärleken går asbra och att jag är singel. vem var det som sa att kärleken går dåligt bara för att man är singel eller att den går bra bara för att man är ihop? jag tror inte att jag måste släppa taget om mitt (enorma) ego, utan bara hitta en kille som orkar med det. tills dess..


Kommentarer
Postat av: Nic

haha håll ut snart hittar du nån..Haha. Tills dess kan du ange mig som civilstånd. Vi är lyckliga å trivs himla bra! Vem behöver puckon till killar?!

2006-11-21 @ 19:37:21
Postat av: mina

Bra sagt! Det är som att singel = det går inte bra. Nåt är fel.

2006-11-21 @ 22:34:56
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: Magzi

jaaaaaaa vi bojkottar alla killar istället

2006-11-21 @ 23:13:38
Postat av: Micke

bojkotta alla killar? det var det sämsta jag hört på otroligt länge...

2006-11-21 @ 23:31:03
Postat av: mina

Men neeej, man behöver inte bojkotta någon bara för att man är singel. Då blir det som någon slags självuppfyllande profetia, som att något (killar) verkligen är fel. Man behöver inte bojkotta vare sig killar eller förhållanden, man kanske bara behöver lite tid för sig själv. I den bemärkelsen är singel bra :)

2006-11-22 @ 10:12:35
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: Magzi

nä förlåt jag var lite drastisk haha

2006-11-22 @ 14:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0