öppen

varför drygar sig bloggen? måste hålla på och uppdatera hela tiden bara för att komma in på den. nåja. ångest är något som min hjärna just nu inte har en gnutta av. när ska den infinna sig så att jag blir stressad och pluggar? jag väntar på att det ska bli sent, för det är då jag är som duktigast. för seg för att göra något annat och för pígg för att sova.

jag önskar jag vore en maskinmetafor så att jag fungerade som jag skulle. istället är jag nog ett öppet system där min hjärna kommunicerar väldigt mycket med alla andra och hänger väldigt mycket på bloggen. informationen går åt alla håll och feedbacken fungerar utmärkt, alla som skriver till mig på msn får svar. däremot önskar jag att mina lathet kunde bytas ut mot någon annan egenskap som i maskinmetaforen.

jag är bara ett utmärkt exempel på ett öppet system som håller på att falla ihop.

Kommentarer
Postat av: N

haha låter som om du läst din Miller. Kanske dags att vila hjärnan låter som du är på väg att däcka ihop;)

2006-11-06 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0