nettosnubben

jag har inga riktiga belägg för det, MEN jag tror att netto-snubben, som jag och Adisa trånar efter, är gift. sad but true. idag när jag köpte ost och ställde mig i hans kö så såg jag den (fruktade) guldringen på höger hand. dom flesta från Balkan har sin ring på höger hand, varför har jag aldrig fattat, mamma och pappa har också det. fast ringen ska väl vara på vänster hand eftersom den vänstra handen leder till hjärtat? nåjaaaaaaaa. han har iaf en ring. och eftersom det är det enda han har av smycken och accessoarer så antar jag att det är den ringen. suck.

Kommentarer
Postat av: Nic

vem e denna nettosnubbe? Han kan inte va nåt extra eftersom jag inte hört nåt skvaller om honom i skolan!

2006-11-20 @ 22:34:37
Postat av: Adisa

it's heart-breaking varje gång jag läser ditt inlägg on netto-snubben :( :(
it cant be true:(
du kan inte ha fått för dej bara att han hade ring? :)))))) du kanske ba inbillade dej??? :))
hahahahahahaha

2006-11-21 @ 00:37:46
Postat av: N

Haggan haggan. Här uppdateras det inte ofta. suck.

2006-11-21 @ 16:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0