napp

ok, jag vet inte om det bara är jag (probably not) som råkar ut för killar som varken kan bosniska, engelska eller stava som man ska i ett och samma meddelande, men jag börjar bil trött på det.

här är ett exempel som är lite vulgärt men, det är inte det vulgära som är poängen (inte för att jag tycker om vulgära meddelanden), utan hela det skitfjolliga valet av att försöka göra ett "gott intryck".

P21: LOVE IS NAME SEX IS GAME FORGATE THE NAME LET`S PLAY THE GAME

HAHAHAHH WHAT U THING

Ja: haj nek si makar pismen

P21: HAHA PA MISLIM DA CIME SE BAVIS LJEPOTICE


what?! en skratta eller gråta situation jag befinner mig i. är det någon mer som har fått påhälsning av denna kille. dom är oftast duktiga på att skicka massmeddelanden och se vem som nappar. jag nappade den här gången. haha.

Kommentarer
Postat av: N

Va svara du? Å va svara han???? Jag förstår inte ju! Lär mig bosniska så jag kan hänga me!

2006-11-12 @ 12:13:16
Postat av: Magzi

vi får ta en charmkurs i bosniska haha

2006-11-12 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0