Metro

så här såg det ut när vi var ute igår. förfest hos nicole och sedan shake på metros. wohooo. det var kul. den killiga stämningen märktes mest när dom envisades med att kolla på fotboll. suck. men sedan stängde någon av tven, iofs var det när vi skulle gå men iaf, en god tanke.och det är ju den som räknas.

inne på Vgs var det som vanligt. enrique var där och skakade sin rumpa och emil passade på att dansa med typ varenda kille. leo raggade på dom flesta och jon satt med micke och spanade på folk, medan jag, nicole och emanuel rörde oss mest på dansgovlet. leo också.  

nicole fick tag på en fin kille, medan jag tog hand om grabbarna. kände mig som en dagisfröken när vi patrullerade genom halv lund. i centrum lämnade vi av emil och jon och sedan fortsatte vi hemåt, leo, micke och jag. och det var ju tur att vi inte tog någon taxi hem. haha. lite ska dom plågas.


        

pojkar - strejk - skratt - dansgolv

        

pose - soffa - peace - shoeshoot

Kommentarer
Postat av: Micke

Yes! Har lyckats se skumm ut på alla bilder som vanligt (utom den där bara mina ben syns).

2006-11-03 @ 01:18:06
Postat av: N

Haha! Va fina bilder! Å inag poser alls! Det va det värsta. Nu borde alla va nöjda:)

2006-11-03 @ 09:40:13
Postat av: Emil

Tror jag ser skummare ut än Micke på alla bilder. Sen dansade jag väl inte med ALLA killar på VGs - bara hälften=)

2006-11-03 @ 22:07:14
Postat av: Magzi

hahah. alla är skumma =D

2006-11-03 @ 23:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0