knack

hörrni, jag har varit lite inspirationslös den här sista tiden. det beror inte på något speicellt, bara att det har blivit så.

i förrgår fick jag besök av radiotjänsten. det var inte trevligt. jag var för chockad för att ljuga och darrade på handen när jag skrev under. jävla skit. tänker ringa nästa vecka och säga att jag har sålt tven och sedan ommöblera lägenheten så att man inte ser tven från dörren.

igår ringde någon också på dörren, fast typ mitt i natten. runt halv ett. jag stelnade till där jag satt i soffan. fan vad läskigt. jag vågde inte röra mig, knappt andas. som tur var så ringde personen på bara en gång, på min dörr, inte på portdörren, och sedan gick han/hon/den/det. läskigt. jag hatar att bo själv på natten.

så är jag förkyld och hostar som en katt som rispar på en plåtvägg (?), som farmor skulle säga. jag vet att det låter lite konstigt, men farmor är konstig.

Kommentarer
Postat av: Micke

Du har ju varit med om en del äventyr du... spännande...

2006-11-30 @ 23:07:12
Postat av: nerko

farmor är inte konstig...farmor är snäll!!

2006-11-30 @ 23:18:13
Postat av: nerko

najvise mi je zao sto nisam vidio tatku hasemu u jajcu kad sam bio och det är mitt fellllllllll!!!
fan jag kan inte förlåta mig själv... jag hann ju inte se henne :(

2006-11-30 @ 23:20:05
Postat av: Magzi

zato nam moras doci jednom! povedes i adu i minu sa sobom pa imamo familjeträff kod majke! :)

2006-11-30 @ 23:21:22
Postat av: IrmKa

ahahaha HRIPAS LI ???Ja odoh majki na pitu, det är petak trots allt hehe hoces li sa mnom? :p pussaaa

2006-12-01 @ 12:13:06
Postat av: Magzi

aaah hocu i ja pite! ali imam i ja pite u zamrzivacu. jej. bara att värma upp. al hocu majki sada!

2006-12-01 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0