highfive

jag drömde att jag sprang genom regn tillsammans med en kille. vet inte vem han var. men han var lång och höll mig i handen när vi sprang. och jag minns att jag tyckte att det var så gulligt. men av någon anlednning så hände det att han drog ner min arm bara för att hans var så lång. och det var perfekt.

och igår drömde jag att M var M, bara att hans såg ut som A. det var länge sedan jag hade något alls att göra med A, men jag blir alltid lika knäpp om vi hörs, vilket inte händer ofta. och i drömmen satt vi i en skabbig soffa och han lekte med min hand, ritade cirklar i handflatan typ.

för det första: jag vet att jag tycker om händer och armar på killar, men varför drömmer jag om att någon håller mig i handen två nätter i rad?

för det andra: varför har jag blivit så himla fjantromantisk? jag tycker inte ens om romantik.

Kommentarer
Postat av: Adisa

e ja imam knjigu kod kuce, Sanovnik se zove. i tu mozes da letas upp vad det du drömt o mbetyder.
Evo sta znaci kad sanjas ruke: Neprilike sa svih strana.

Not good hehe :)

2006-11-12 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0