grynet

frukt är inte godis, för att citera Grynet. och nä det är det verkligen inte. men av någon orsak smakar inte godiset lika gott som innan. jag skyller på Hemköp, det kan inte vara godiset det är fel på.

jag saknar grynet. hon var bäst. hon sa en massa vettiga grejer och det är tråkigt att barn och tonåringar inte får växa upp med henne utan måste dras med en massa fjantar på Bollibompa.

fram meeeed gryneeeeeeet.


 taaa ingen skiiiit
man bestämmer själv vem man blir kär iii
för man blir kär i vem man viiiill
och frukt ääär inteee godiiiis
och jag taaar ingen skiiit
och ingen kan bestämma vem du ska tänka eller tycka eller trooo pååå
glöm aldrig det



GRYNET ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte oxå om Grynet! och hennes rosa lya ...:) hihihi

2006-12-01 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0