fruktochgrönt

jag har alltid varit inne på gröna, sura äpplen. dom är så där perfekta när man biter i dom, inte mjöliga som gula äpplen. igår köpte jag röda äpplen hos libanesen, dom där glansigt röda äpplena, vet inte var sorten heter. nu käkar jag på en och dom är så himla söta. så underbart goda. skulle man sätta kön på äpplen så skulle röda (den här sorten) vara sånna fylliga och härliga kvinnor, typ latinokvinnor, medan de gröna skulle vara tråkiga, smala och långa engelskmän. och medan jag är inne på frukt så skulle bananer vara jamaicaner med långa rastaflätor. eller huuuuuuur?

Kommentarer
Postat av: N

Jag har hittat lite skruvar som du tappade hemma hos mig;) För du saknar väl nåra skruvar eller hur sötnos!? Hehe

2006-11-22 @ 16:04:11
Postat av: P-O

Haha, intressant teori. :)

2006-11-22 @ 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0