dagens

klockan var ställd på sju, men jag snoozade i timmar och gick upp för en kvart sedan. redan här gick min lilla plan i kras, dock ska jag försöka hålla mig till den resten av dagen. resten av dagen innebär plugg och ingen data. så kära bloggläsare ni slipper några onödiga inlägg från mig idag. blir kanske något på kvällen. haha.

min mamma ringde och väckte mig vid nio, och stackars hon. jag kan vara så tyken ibland. skickade ett förlåt sms nu. ibland skäms jag över vilken bortskämd och gapig dotter jag har blivit. jag ska bättra mig.

nu ska jag ta en promenad och när jag kommer tillbaka så ska jag sitta och studera litteraturen jag har framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0