ventil

lite blogginlägg måste jag också få plats med i mitt hektiska liv. fast jag har nog inga riktiga belägg för att den är hektiskt när jag bara sitter här och degar med en massa papper runt omkring mig. alla är överambitiösa och det är knäpptyst i matsalen. känns lite skumt. snart får jag börja ställa till med scener igen.

idag ville jag så gärna inte gå upp. det var så härligt att sova, men sen tänkte jag på att nicole har säkert mycket att berätta så då blev jag lite gladare. haha.

var och pumpade mina däck också och cykelsnubben spelade dum och fick mig att känna mig dum när jag inte kom på vad den där grejen heter där man pumpar in luft. ventil heter det och det vet jag nu. men tack så  mycket för hjälpen.

Kommentarer
Postat av: N

Uuuuuu det värmer i hjärtat att jag kan locka dig upp ur sängen me mina trevliga historier. Men så var det ganska mycke smaskigt att berätta idag oxå.
Jag tycker den här salen är väldigt schysst för att vara matsal!

2006-12-21 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0