slapp

det blir inte mycket bloggande när man är hemma. vet inte riktigt varför, kanske för att jag van vid att inte sitta vid datan när jag är hemma.

idag var det myspys hela dagen. amanda ringde och väckte mig idag och så snackade vi i evigheter. haha. det var skönt och uppdatera sig lite om livet i värnamo och byhålorna runt omkring. det blir alltid en massa gymnasiesnack  med mands. och tur det, så slipper man tänka på skolan i lund lite.
sedan ringde jag irma och så snackade vi om skolan nu och de jäkla b-uppsatserna. haha. skönt och dela med sig sina orostankar lite.

mamms och jag tog en promenad idag. kycklingryd fram och tillbaka på ca fem minuter, så det blev ett dussin varv och en massa prat. kycklingryd är så litet och trångt och lite deppigt. jag drabbas av klaustrofobi när jag är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0