paraply

överst på min hatlista står H&Ms paraplyer. min envisades med att vända ut och in på sig (kan man säga så?) varenda gång det blåste till. alldeles för många gånger. och som alltid när det gäller paraplyer tror jag att dom gör det för att jäklas så jag försöker att tänka positivt så att den inte blir ännu mer "sur", som att den vore en levande sak. men till slut fick jag nog och drämde till den i marken av irritation, så nu är den lite sned men det skiter jag. den fick lite stryk i alla fall och förhoppningsvis är den snäll tills nästa gång den ska ut med mig. fast jag kan lika gärna skita i den helt, för jag blir mer blöt med den än utan. dumma skitparaply.

Kommentarer
Postat av: mina

Åh, jag hatar sånt! Jag har haft rikitgt otur med paraplyer, 5 st har gått sönder sen jag flyttade till Gbg. Det är som att de är levande varelser som jävlas!

2006-12-08 @ 10:52:35
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: Anonym

ahha. man får köpa ett dyrt som är bra. någon gång får man satsa på kvalitet istället för kvantitet.

2006-12-08 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0