lögn

det känns som att det här sista och de kommande inläggen kommer enbart att publiceras i datasalen, för det är här vi tillbringar vår tid. jag och nicole, det är vi det.

uppsatsen går som smort, flyter på som aldrig. som en riktigt oljemaskin. vi har skrivit 50 000 tecken. nicole är aktiv, jag sitter och läser. förstår engelskan perfekt. har läst alla fem böcker, vi har 15 böcker på referenslistan. allt är i princip färdigt, bara framsidan som fattas.

nu ljuger jag bara. jag önskar verkligen att det vore så. men det är det inte.

Kommentarer
Postat av: P-O

Hehe det är bra, inte bara jag som känner mig nere. Jag och jesse är uppe i nästan 84 000 tecken så kämpa på bara. :)
Föresten din "MSN bild" som vi tog i våras till vårat arbete har fått en hedersplats i vårat kandidatarbete. Inte illa för en liten bild. =)
Hoppas detta är okej.

2006-12-19 @ 16:40:20
Postat av: Micke

lögnhals

2006-12-19 @ 17:01:20
Postat av: n

Men magda...blogga nu lite grann!

2006-12-19 @ 20:25:53
Postat av: Magzi

hahaha ja du PO det verkar som att den uppsatsen kommer väl till pass! haha. Lycka till med ert arbete också.

2006-12-19 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0