julmusik

dagen går snabbt när man sover till tre på eftermiddagen. egentligen så vaknade jag vid 12, dock inte frivilligt, utan av min kära granne som spelade julmusik på högsta volym. det var sån där opera-aktig julmusik och det kändes som att jag satt längst fram i en fullsatt kyrka. det var ingen rolig upplevelse så jag satte på MTV och höjde så mycket som det gick och sedan stoppade jag i öronproppar och somnade om. vaknade sen igen efter knappt tio minuter, det var en sån extrem rockskriklåt som skrämde livet ur mig, sedan när jag stängde av tven så var det knäpptyst överallt. aahh äntligen kunde jag andas ut och skitgrannen fattade väl att han inte kunde bete sig som ett arsel, utan att jag själv började bete mig som ett, och sänkte därmed sin musik.

Kommentarer
Postat av: Micke

Men hörru miss magzi magz, di kan väll inte ligga o sova till klockan 15 på eftermiddagen!?! Ta dig ett gott exempel på mig: var uppe redan klockan 14, pigg som en lärka och började ta itu med.... saker.

2006-12-20 @ 18:52:02
Postat av: N

blogggaaaaaaaaaaaaaaaaa. Herregud att man ska behöva vara här å påminna hela tiden

2006-12-20 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0