jazzbrunch

så satt jag och nicole där på mejeriet och lyssnade på jazzbandet Kullarusk. det var lite spännande på något sätt. vi snackade rätt mycket också. tanten som satt nästan jämte oss ägnade större delen av tiden till att stirra på oss. vi tror att det var pga av våra outfits och inte för att vi pratade lite och hostade som galningar.

grannen patrik från mitt hus var där också. han är inte rolig.
det var inte precis några snyggingar där, även om vi kunde konstatera att vissa såg bra ut, men det beror på att nicole har sänkt sina krav betydligt. jag funderar på att göra detsamma.

spelningen höll på i två timmar och det var skönt på något sätt. dom sjöng, snackade bara lite så man kunde fantisera och slappa i två timmar. mina två absoluta favoritintressen.

var även tvungen att inhandla en ny nutellaburk hos libanesen. och eftersom jag inte har cykellysen fick jag gå hela vägen hem.
 
     
outfitbilder och jag

  
Kullarusk och Nicole


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tar vi det lilla lugna med kraven!
/A

2006-12-09 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0