fundering

funderar fortfarande på vad jag ska äta. det kanske blir pannkakor trots allt. har varit sugen i två dagar nu. måste fixa iordning lite småsaker också. det är alltid dom här småsakerna som till slut blir storsaker bara för att jag aldrig fixar dom. önskar jag ibland kunde ta tag i grejer NU och inte senare, om en halvtimma eller efter att jag har kollat på tv.

och snart är det bajram och jag ska hem och jag älskar crvena jabuka. hem hem hem! det känns verkligen som att jag borde ha någon slags nedräkning tills att jag åker , har verkligen saknat och saknar alla.

Kommentarer
Postat av: nerko

hur kommer crvena jabuka in i bilden helt plötsligt??

2006-12-11 @ 01:04:04
Postat av: magzi

hah ne znam. den bara dök upp :) haha

2006-12-11 @ 01:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0