ett

som alltid så knäpper jag på datan, det första jag gör när jag stormar in i lägenheten. hur mycket jag än peppar mig själv till att inte göra det. för jag fastnar alltid och sitter här. och sitter. och sitter. sedan är det dags att sova.

nu är jag förkyld också. så jag vet inte ens om jag orkar göra nått annat. vet att jag måste städa, fredagar är städdagar och jag vet inte varför men jag får ångest av att tänka på att jag inte har städat och måste då städa på lördag. min mamma har hjärntvättat mig totalt. ju äldre jag blir, desto mer tänker jag som hon. dvs städa på fredag och du har hela helgen på dig att koppla av och göra allt annat du vill göra.

så nu flåsar ångesten mig i nacken.

Kommentarer
Postat av: Miki

hahah min städdag är lördan!=)..men inte imon!

2006-12-01 @ 21:47:55
Postat av: Magzi

min blir också delvis städdag imorgon, eller snarare tvättdag :)

2006-12-01 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0