diska

jag måste verkligen hålla med om att Yes är dryg. den lilla diskmedelsflaskan har jag haft i ett och ett halvt år nu och det är fortfarande rätt mycket kvar. helt sjukt. fast jag vet inte, jag kanske snålar på diskmedel, men det känns inte så eftersom det ändå blir jätteskummigt när jag diskar.

så har jag också röda klösmärken på mina köksluckor. låter mer spännande än vad det är. jag råkar alltid skrapa med ovansidan av naglarna på luckorna och det blir märken av nagellacket. men hur gör man för att undvika det? någon som kan råda bot på mitt extrema i-landsproblem?

man hinner fundera på mycket när man diskar.

Kommentarer
Postat av: Slagthuset

Jag har med undrat hur YES kan vara så drygt. Kanske släkt med min chef? :D

2006-12-11 @ 00:03:03
URL: http://slagthuset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0